Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van rick Belgisch - WaarBenJij.nu Vientiane - Reisverslag uit Vientiane, Laos van rick Belgisch - WaarBenJij.nu

Vientiane

Door: Rick d

Blijf op de hoogte en volg rick

19 November 2017 | Laos, Vientiane

Vanuit vang vieng door naar Vientiane met de bus. Nadat we een paar keer zijn gestopt om rondom mensen op te pakken arriveren we een kleine 2 uur later in Vientiane. Hier ben ik maar een dag dus besluit er maar het beste van te maken. Eerst ga ik naar de goudglimmende tempel die op een kleine vier km lopen ligt en daarna neem ik een tuktuk naar de stad. Dit hakt goed in mijn resterende budget gezien ik de dag op 100.000 kip moet overleven. Hierna loop ik naar de mekong rivier en zie nog wat dingen in de stad. Daarna neem ik een Khao so eten bij een of ander local tentje. De dag sluit ik af in het hostel waar ik een Motorolie wodka gratis krijg. Niet weg te hakken daarom denk gratis en bijna me laatste kip uitgeef aan een biertje.

Volgende dag al om 4:30 me nest uit voor me vlucht. Vandaag last van het befaamde reizigersdiarree. Ik check in om via pakse mijn bestemming te bereiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Zuid oost Azië

Trip naar Thailand en regionen

Recente Reisverslagen:

26 November 2017

Cambodia islands

21 November 2017

Phnom phen

21 November 2017

Siem Riep

19 November 2017

Vientiane

16 November 2017

Vang vieng
rick

Actief sinds 09 Jan. 2013
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 12979

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 30 November 2017

Zuid oost Azië

08 Januari 2013 - 09 Januari 2013

To Kentucky

Landen bezocht: